Psihologia publicării academice este fascinantă: lucrările recente ale sondajului arată de fapt că autorii consideră că cel mai important lucru pentru ei atunci când scriu o lucrare de cercetare este cine o va citi și reacția lor. În același timp, însă, autorii academici sunt, de asemenea, afectați de sentimentele că sunt „cumva diferiți” de ceilalți și că colegii și colegii lor tind să aibă motivații diferite atunci când își redactează și își publică lucrările. 

Autorii universitari tind să creadă că altora le pasă de fapt mai mult decât le place impactul lucrărilor lor și prestigiul revistelor țintă. De fapt este vorba despre cititori. Modul în care lucrările dvs. sunt percepute de către cititorii dvs. influențează totul: citate, utilitate, impact și reputația dvs. în domeniul dvs. 

Ceea ce doriți ca autor este ca oamenii să vă citească lucrările și să gândească: „a fost foarte ușor de citit și foarte interesant. Sunt de acord cu această lucrare ‘. Scrierea este o experiență creativă și, prin urmare, unul dintre cele mai bune sentimente este atunci când cineva spune „Mi-a plăcut foarte mult să citesc lucrarea ta recentă”.

 A fi memorabil ca scriitor este, de asemenea, una dintre cele mai bune modalități de a vă avansa cariera, asigurați-vă că colegii seniori vă amintesc de voi și asigurați-vă că obțineți următoarea poziție, postdoc sau loc de muncă. 

Scrierea academică